Reklama po rosyjsku? Nic prostszego!

Rosyjski to język, którym posługuje się około 300 milionów ludzi. Jest językiem urzędowym nie tylko w Rosji, ale także w Kirgistanie, Kazachstanie i na Białorusi. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że wiele firm, które współpracują z Rosją, Ukrainą, Białorusią, a także te planujące wejść na wschodnie rynki, muszą porozumiewać się w tym języku.

Znajomość słownictwa, obyczajów i kultury Rosjan pomaga prowadzić z nimi rozmowy, a także ułatwia trafianie do ludzi różnymi formami reklamy. Dobrym pomysłem jest więc nauka specjalistycznego słownictwa oraz wymowy poszczególnych zwrotów.

Uczeń podnoszący rękę

Ciekawym pomysłem dla osób próbujących dotrzeć za pomocą różnego rodzaju kampanii reklamowych do osób pochodzących z Rosji lub mieszkających na terenie, w którym rozmawia się po rosyjsku, jest kurs biznesowy. Język rosyjski w biznesie obejmuje słownictwo, które przyda się podczas redagowania treści i negocjowania warunków umów. Bardzo ważne jest także poznanie obyczajów, mentalności i kultury ludzi pochodzących ze wschodu, co jest szczególnie istotne dla reklamy trafiającej na wschodnie rynki. Ułatwi to nie tylko kontakty służbowe, lecz także uatrakcyjni przekaz i sprawi, że będzie lepiej dopasowany do grupy odbiorców.

Co zawiera kurs języka rosyjskiego dla biznesu?

Język rosyjski dla biznesu występuje w kilku różnych kursach. Pierwszy z nich obejmuje naukę od podstaw do poziomu komunikatywnego. Jego ukończenie pozwala na posługiwanie się językiem rosyjskim w sposób swobodny w codziennych sytuacjach. Poziom średniozaawansowany oferowany przez naszą szkołę językową ma z kolei pomoc osobom, które chcą podtrzymywać kontakty z firmami ze wschodu. To z kolei umożliwia opanowanie specyfiki prowadzenia interesów na Wschodzie.

Wśród proponowanych dla kursantów tematów pojawiają się metody poszukiwania partnerów za wschodnią granicą, specyfika mentalności Rosjan, Białorusinów oraz Ukraińców, a także przekazanie informacji, jak wygląda rejestracja różnych form działalności. Wśród tematów związanych z reklamą porusza się tematykę unikania błędów w stosunkach handlowych, a także przedstawienie informacji jak wygląda organizacja kampanii reklamowych. Kursanci mogą także proponować własne, interesujące ich tematy.